Komunikacijske vještine

Zašto nam je potreban “Trening komunikacijskih vještina”?

Svaka organizacija koja se želi strateški pozicionirati na globalnom tržištu neće  ignorisati važnost efektivnosti komunikacijskih vještina svojih predstavnika. 

Jedna interakcija može otvoriti ili zatvoriti poslovnu priliku, sklopiti vrlo vrijedan ugovor ili potpuno prouzrokovati gubitak klijenata. Kompanije koje imaju strategiju, u svakom slučaju ulažu u komunikacijsku kompetenciju  svojih uposlenika. Budite uvjereni da kompanije koje ne prepoznaju vrijednost ulaganja u komunikacijske vještine, prije ili kasnije suočit će se sa pojedincima koji će sami ulagati u svoje napredovanje, ali tada se kompanije odriču prava na ekskluzivnost na tim kvalitetnim uposlenicima.

Uposlenici  koji se mogu tečno izražavati i imaju razvijene vještine u prezentaciji imaju veće šanse za vlastitu promociju, uspjeh u novom projektu i podizanje vlastite vrijednosti na tržištu. Svaki čovjek ima određenu vrijednost, da li znaš to predstaviti bilo pred pojedincem ili grupom ljudi?

Kroz ovaj trening želimo pomoći svakom učesniku da nadogradi svoje komunikacijske snage i nauči nove i zanimljive tehnike koje će dodati u svoj set vještina. Svakom učesniku pružamo i personalizirane i konstruktivne povratne informacije, čineći učenje iz svakog modula vrijednim i trajnim.

Cilj treninga

Cilj ovog treninga je da unaprijedimo vještine koje vi već imate. 

Jedan lider može nadahnuti,  motivisati kolege ali može i obeshrabriti i uništiti njihov potencijal.  Kako biti dobar lider? Svaki pojedinac ima svoju vrijednost. Većina polaznika nije toga niti svjesna, jer se njima rijetko bave oni koji bi trebali. Na ovom treningu ćete steći više samopouzdanja. Podizanje vrijednosti kao ličnosti je važan životni segment ne samo u poslovanju već i svakodnevnom životu.

Kome je namijenjen ovaj trening?

Osim poslovnim ljudima, menadžerima, komercijalistima, onima koji se bave uslužnim djelatnostima, on je namijenjen i svima koji žele unaprijediti svoju svakodnevnu komunikacijsku i prezentacijsku vještinu.

Riječ komunikacija potječe od latinske riječi “communicare” što znači “dijeliti”. U organizacijskom smislu, komunikacija je slanje i primanje poruka. To je postupak koji uključuje razmjenu ideja, stavova, činjenica i emocija između dvije ili više osoba.