Prodajne vještine

Prodaja je složenija nego ikada prije. Prodavači koji ne pružaju različita prodajna iskustva i sposobnosti neće pridobiti današnje kupce.

Svaka kompanije treba imati jednog takozvanog Challenger-a.

Ono što Challenger prodavače razlikuje od ostalih, posebno u složenim prodajnim okruženjima, je njihova namjera da kupac na najmanje dobije maksimum.

On imaju sposobnost da poduče kupce o skrivenim troškovima i rizicima u njihovom poslovanju, prilagode njihove poruke određenim ulogama kupaca, to bi značilo da se stave u njihov položaj. Challenger vlada različitim  stilovima komunikacije, preuzima kontrolu komunikacijom i pomaže kupcu nad donošenjem odluka , podučava ih kroz po korak. 

Ove vještine motivišu kupca na akciju.

Dobra vijest je: Challenger-i se stvaraju, a ne rađaju. Uz pravu kombinaciju obuke, prakse i podučavanja, možete transformisati prodavce u vašoj organizaciji u vrhunske performanse i pružiti svojim kupcima diferencirano iskustvo prodaje koje će vam pomoći da osvojite čak i najsloženiju prodaju.

Tehnike i način kojima se koristimo doprinose tome da klijenti imaju jasan uvid kako je dobro a kako nije dobro nastupati kao prodavač.

U tu svrhu, najprije radimo motivaciju kroz teorijski interaktivni dio.

Nakon toga dajemo priliku da polaznici primjene naučeno kroz demonstraciju teoretskog dijela. Prisutni daju svoje obzervacije, i na samom kraju trener da svoj zaključni dio kako bi se mogli poboljšati. Radi se dok se ne tehnike ne savladaju u potpunosti.

Na kraju treninga polaznici dobiju svoj certifikat.

Trening za prodaju ili program obuke prodaje osmišljen je da pomogne prodajnim stručnjacima da postignu uspjeh u prodaji za sebe ili svoju organizaciju. Većina programa obuke za prodaju pomaže u razvoju prodajnih vještina i tehnika potrebnih za pristup potencijalnim kupcima, stvaranje novih prodajnih mogućnosti, sklapanje poslova i izgradnju odnosa s klijentima i kupcima.

Bilo da ste tek započeli svoju prodajnu karijeru ili ste iskusni profesionalac koji je godinama u igri, vještine i tehnike koje nosite sa sobom su ključ vašeg uspjeha. Dakle, uvijek ćete naći prostora za napredak.

Šta možete očekivati od treninga „vještine prodaje“?

Većina programa obuke fokusira se na osnovne prodajne vještine, ali se ide daljem kod iskusnih prodavača na napredne tehnike.

Magazin Forbes izvještava da više od polovine ljudi koji rade u prodaji nemaju ključne, osnovne vještine za ovu industriju – prazninu u znanju koja bi se lako mogla popuniti odličnim kursom obuke za prodaju. Kompanije koje ulažu u zaposlene kako bi zadržali i poboljšali svoje prodajne vještine nakon početne obuke bilježe drastičan porast prodaje.

Neka istraživanja pokazuju da bi ovo povećanje moglo dovesti do 34 posto boljih prodajnih rezultata još u prvoj godini nakon obuke.

Svi različito učimo nove vještine. Neki od nas bi mogli napredovati u učionici, drugi bi mogli smatrati da je čitanje najbolji način da upijaju informacije, a neki bi mogli bolje naučiti gledajući video zapise na mreži. Bez obzira na vaš stil učenja, specijalizovani kursevi mogu pružiti visokokvalitetnu obuku koju možete naučiti u svoje vrijeme kako biste savladali najbolje tehnike prodaje.